art folie |ärt fôˌli|

historia sztuki dla początkujacych

wyniki

3 komentarze

Dostałam 83% z rozszerzonej historii sztuki. Zarejestrowałam się w IRK, reszta w rękach Opatrzności ;)
A teraz wakacje – słodkie 2 tygodnie nad morzem, więc nie-ma-mnie.
Mam nadzieję, że do zobaczenia niedługo już jako studentka historii sztuki.

morze

morze

Written by Aleksandra Krolak

30/06/2009 @ 22:18

Napisane w miscellaneous

komentarze 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. gratulacje!
    i udanego wypoczynku :)

    Annie

    02/07/2009 at 19:37

  2. gratuluję! odwaliłaś kawał dobrej roboty na tym blogu i myślę, że przyszłe pokolenia będą Ci również wdzięczne;)
    ja panikowałam strasznie przed wynikami,a okazało się, że zupełnie niepotrzebnie:P mam 84% z rozszerzenia:D w dużej mierze to Twoja zasługa:) pozdrawiam, trzymaj się ciepło:)

    anuszka

    03/07/2009 at 07:09

  3. Gratuluję również! Ja też mam 84%, Anuszka! :) I też uważam że Artfolie się do tego znacznie przyczyniła:) Wielkie dzięki, trzymaj się i miłego wypoczynku nad morzem!:)

    alioth

    08/07/2009 at 08:52


Skomentuj

