art folie |ärt fôˌli|

historia sztuki dla początkujacych

Artfolie szuka współpracowników

14 komentarzy

Kochani,

Mimo, że już od dłuższego czasu nie mam nic wspólnego z akademicką histrią sztuki, to Wasze komentarze zawsze wywołują uśmiech na mojej twarzy i uświadamiają, że warto było zrobić tego bloga (i że niestety niewiele się zmieniło w metodach przygotowania do matury z historii sztuki…). 

Chciałabym dokończyć projekt Artfolie i umieścić na nim notatki ze wszystkich okresów ! Być może również opisać inne metody i pomoce, z których korzystacie przygotowując się teraz do matury, a o których ja nie pomyślałam.

Do tego potrzebuję… WAS!

Artfolie pisałam sama, przygotowując się do własnej matury. Mogę powiedzieć z pełną odpowiedzialnością, że to jeden z najlepszych sposobów na naukę, bo wymaga spojrzenia na problem z dystansu i potrójnego sprawdzenia, czy wszystko się zgadza.

Jeśli ktoś jest zainteresowany kolaboracją i chciałby wziąć udział w projekcie kończenina Artfolie, to właśnie otwieram nabór ! Najlepiej zgłaszać się w komentarzach – będę wtedy pisać do zainteresowanych emaile i wybierzemy najlepszą metodę współpracy. Byłoby świetnie gdyby zgłosiło się kilka osób – wtedy skończylibyśmy w mgnieniu oka!

Niestety nie mogę Wam zapłacić w twardej walucie, projekt sama robiłam ‚pro publico bono’.
Macie za to możliwość publikowania swoich tekstów na stronie, która ma okolo 500 wejść dziennie, przekroczyła okrągły milion wejść od początku istnienia, a w przedmaturalnej gorączce otworzyliście artfolie ponad 6500 razy !
Jesteśmy cyfrowym pokoleniem, na pewno uczycie się już z komputerów i tabletów – opublikujmy więc Wasze notatki i może polscy maturzyści nie będą już mieli problemów z dostępem do wiedzy !

(teraz trzymam kciuki, że ktoś jednak się zgłosi) ;)

Written by Aleksandra Krolak

22/10/2013 @ 10:41

Napisane w miscellaneous

komentarzy 14

Subscribe to comments with RSS.

  1. Witaj!
    Przeczytałam Twój komentarz i zdecydowałam się wesprzeć Twoją stronę i pomóc Ci w jej uzupełnieniu:)
    Cieszę się, że zdecydowałaś się kontynuować jej prowadzenie, pomimo tego, że jak sama piszesz -nie masz takiego ścisłego kontaktu już z tworią akademicką w tym temacie. Widać, że bardzo dużo ludzi liczy na Twoją pomoc, i sama muszę przyznać, że tacy ludzie jak Ty są potrzebni :)
    Też zaliczam się do tego grona ‚wielbicieli’ tej strony, poniewaz niewiele jest stron poświęconych historii sztuki w zakresie maturalnym.
    Zdecydowałąm się napisać do Ciebie i dołożyć choć jedną cegiełkę (i mam nadzieje, że na jednej się nie skończy), bo uznałam, że jest to równie dobry sposób motywacji i samozawzięcia, tym bardziej jeśli przygotowaniom muszę sprostać sama. Jestem już absolwentką liceum, maturę zdaję w tym roku szkolnym, więc poza innymi obowiązkami związanymi z tym egzaminem jak i egzaminem wstępnym na arch, powinnam dysponować większą ilością czasu, niż tegoroczni maurzyści i postaram się przygotowywać raz w tym notatkę z jednego okrsu.
    Nie wiem na co mam co prawda zwracac uwagę w swoim przygotowywaniu, jak i notatek, w związku z tym tu liczę na Twoja pomoc i kilka wskazówek jak się odnaleźć w dużej ilości materiału, a nie pogubić. Jestem bardzo dokladna, sumienna i potrafię dużo czasu spędzić na szukaniu, czytaniu i uczeniu… tylko właśnie..problem z wyselekcjonowaniem, co jest ważne, a co nie. Wymagania egzaminacyjne udostępnione na stronie OKE są na tyle ogólnikowe, że nie do końca powocne,
    Mam nadzieję, że przeczytasz moją wiadomość i zechcesz rozwiać choć szczątkowo moje wątpliwośći, a ja z chęcią pomogę Tobie :)
    Pozdrawiam,
    Ola.

    Aleksandra D,

    22/10/2013 at 19:10

    • Hej Olu,

      Bardzo się cieszę, że się zgłosiłaś – napisz proszę swój adres mailowy to będziemy się już kontaktować prywatnie.

      artfolie

      24/10/2013 at 07:13

  2. cześć!
    chciała bym się ewentualnie zgłosić, chodzę do szkoły plastycznej więc mam historie sztuki i notatki jakie robię to własnie opieram na tym co na lekcji, puki co to renesans mam – ale należało by to jeszcze dopracować. jeżeli napiszesz do mnie do mogę ci wysłać kawałek tych notatek i sama ocenisz ;)
    lirycznemarzenia@wp.pl

    karolina

    15/12/2013 at 21:04

  3. I jak z reaktywacją artfolie?

    Ala

    06/01/2014 at 11:17

  4. Hej, ciekawy wpis. Chętnie dodam Twój blog do mojej listy najlepszych blogów poświęconych tematyce wnętrz i ich wystroju http://agregatorblogowwnetrza.blogspot.com/, będzie on bardziej widoczny i zyska większą popularność . Pozdrawiam, Gosia.

    GOSIA

    06/01/2014 at 17:26

  5. Chętnie pomogę w kończeniu Twojej strony, jeżeli jest jeszcze taka możliwość. Studiuję historię sztuki, jestem na drugim roku i myślę, że jestem dość obeznana w temacie, szczególnie w architekturze średniowiecza, renesansu i baroku.

    MIU DESIGN BLOG

    08/01/2014 at 18:08

  6. Szukam jakiś zadań do historii sztuki, ćwiczeń, czegoś co bd utrwalać moją wiedzę. Miałaś styczność z czymś takim? Albo ktokolwiek kto właśnie czyta ten komentarz? To bardzo ważne!

    emka

    18/01/2014 at 13:45

    • Wpisz w google. Parę razy natknęłam się na coś takiego, ale nie zapisałam nigdzie linku, a szkoda bo mi też by się przydało :(

      Natalia

      28/02/2017 at 17:16

  7. Witam!
    Jestem obecnie na drugim roku architektury i niedawno zajrzałam ponownie na tą stronę. Pierwszy kontakt miałam z nią oczywiście przygotowując się do matury z historii sztuki, co bardzo przyspieszyło moją naukę, ponieważ notatki są bardzo starannie, przejrzyście i zrozumiale napisane, a przede wszystkim zwięźle i konkretnie z dużą ilością zdjęć, czego brakuje najbardziej. Cieszę się, że postanowiłaś kontynuować prowadzenie tej strony, gdyż wiem, że pomaga ogromnej ilości maturzystów, w tym kiedyś mnie. Jeśli jesteś zainteresowana, napisz, ja chętnie podejmę się współpracy.
    Pozdrawiam,
    Aldona

    Aldona

    31/01/2014 at 09:59

  8. Hej, czy jest szansa, że choć część dalszych notatek ukaże się przed tegoroczną maturą? Moje notatki są słabe, dlatego chciałabym się wesprzeć Twoimi, które bardzo mi się przydały przy poprzednich epokach.

    Iza

    05/02/2014 at 18:45

  9. Hej, bardzo bym chciała współprowadzić z Tobą tego bloga, gdyż jest on obecny w moim życiu codziennie odkąd zaczęłam uczęszczać do liceum i uczyć Historii Sztuki. Od zawsze wiedziałam, że sztuka to moja mocna strona, pasje i zamiłowanie do tego przedmiotu odziedziczyłam po mojej mamie, która jest historykiem sztuki z zawodu. Dzięki Twoim notatkom jeszcze bardziej zagłebiłam się w ten przedmiot za co bardzo dziękuję!

    Miriam

    01/10/2014 at 09:23

  10. Blog jest naprawdę bardzo pomocny i dobrze opracowany! Bardzo mi pomogłaś dziękuje, a za razem gratuluje starań i determinacji! :)

    Julia

    26/11/2014 at 15:01

  11. Widzę że masz bardzo dużo chętnych ale jeżeli nadal chęć współpracy jest aktualna to napisz: juliaprucnal@gmail.com

    Jula

    31/03/2015 at 20:26


Skomentuj

